2013. július 23., kedd

Csonthéjak a gyomromban

Gyomrom tartalma egy kerti party után...

Az tény, hogy a labik előszeretettel tömik meg a hasukat mindenféle gyümölcsökkel, de hogy a magot is megenni??!! Kész őrületnek hangzik, de ez történt... ám csak tegnap este derült ki, a buli után majdnem három nappal. 

Semmi tünetem nem volt, ugyan olyan jól éreztem magam, mint szoktam...játszottam, ettem, ittam, szaladgáltam, ám tegnap este már a gyomrom kitoloncolta a csonthéjasokat gyomromból, nem bírta tovább emésztgetni őket.

Persze ilyenkor egyből arra gondol a kétlábú, hogy micsoda szerencse, hogy ennyivel megúsztam és nem dugította el a beleimet a kemény mag...ami igaz is, de ezzel egy időben az is, hogy a gyümölcsevést nem lehetett volna megakadályozni sem, hiszen esti vendégek voltunk a partyn.

Így jobb híján csak vettünk egy nagy levegőt és meg állapítottuk, hogy milyen kis mázlista vagyok.


Bocsi a fotóért, de ezt mindenkinek látnia kell. :S Majd' három nap után mik jöttek ki belőlem, minden előjel nélkül..megdöbbentő még szerintem is.