2013. április 5., péntek

Funky élmény :D

Húsvétkor ellátogattunk Gazdiék szüleihez, Debrecenbe. Rég voltunk már náluk, így a szokásosnál is nagyobb volt az öröm mindenki részéről. :) Én teljesen átadtam magam az ünnepi -húsvéti- hangulatnak... :D
Mondanom sem kell, elfogadtam mindenféle falatot, amivel kínáltak és 4 napot szinte végigjátszottam. :D



Funky pedig egy tündéri csöpp labrador, akivel most először találkozunk. 4 hónapos tünemény, szuper temperamentummal megáldva. Gazdinak nagyon tetszett, el is mondta milyen jó labi kölyökkel foglalkozni, hisz én már elég régen voltam ilyen kicsi. :)
Körülbelül 1 óra hosszat játszottunk vele a szakadó esőben. :D Pontosabban csak a kétlábúak foglalkoztak vele -mert engem mindig csak az apport érdekel, amivel egyszer tuti kihúzom a gyufát Gazdinál :D - sokat beszélgettek kölyöknevelésről, Funky temperamentumáról és egyáltalán a fajtánkról.


Gazdinak egy élmény volt, reméljük hamarosan újra találkozunk Funkyval és gazdáival! :)