2013. március 20., szerda

Tegnap megint elkísértem Gazdit a suliba. Nem indultunk túl korán, végre kicsit pihentünk reggel...igaz futni kellett a buszhoz. :D

a suliban...
Számomra uncsi laboros órája volt, amin egy darabig hallgattam a tanárnőt, majd aludtam egy jót a kis szőnyegemen. :D

BKV-n
Óra végén szaladtunk a buszhoz, jöttünk vissza Bp-re, a habilitációs tanfolyam, terápiás gyakorlati részére, hiszen a hamarosan vizsgázó hallgatók egy része, Velem tartott foglalkozást gyakorlásképpen.

gyakorlás Torma Szabinával :)

Már nagyon szépen dolgoznak Velem és Én is sokat alakultam hozzájuk. :)
egy kis pihenő





 Estére értünk csak haza, vacsi és alvás volt a program.

Fárasztó, de esemény teli volt a tegnapi napunk, cserébe ma itthon pihengetek. :)

még annyi erőm volt, hogy megfogjam a pórázt :P







K.O.