2013. március 25., hétfő

Mandulagyuszi :S

Két napja kiszámíthatatlan időközönként fuldoklásba torkollóan köhögtem, öklendeztem.

Gazdiék először azt hitték, hogy valami szőr, esetleg hajszál lehet a torkomon, de miután ettem is és ittam is, ez az elképzelésük megbukott.

Nos hát ma reggel Gazdi elvitt orvoshoz. Ez a doki egy kedves hölgyike, akinél még sosem volt negatív élményem, így nem is féltem bemenni hozzá.
Mikor megvizsgált, mondta, hogy duzzadtak a nyirokcsomóim és a mandulám is, valamint piros a torkom.
Kiderült, hogy mandulagyulladásom van. Azonnal kaptam is kettő darab injekciót, amitől 3 nap múlva rendbe kell jönnöm.
Reggel óta nem is voltak tüneteim, így valószínűleg reális ez a gyógyulási idő. :)


A doktornőtől -mert jól viselkedtem- kaptam jutalmat is, amiből hazaérkezésünk után már ehettem is egy darabot, majd a szurinak köszönhetően elaludtam. :)