2013. január 13., vasárnap

Kontroll vizsgálat eredménye: a lábam mozgáspályája a helyén van, szépen gyógyul.

A bekeményedett és merev izmokat kell 10 napig intenzíven mozgatni, terhelni, hogy ne legyenek olyan kötöttek és teljes mértékben használhassam újra a lábam. 
Persze ez hosszabb folyamat...10 nap múlva még nem lesz tökéletes, de már könnyebben fogom használni, terhelni lépés- és futás közben, ami teljes gyógyuláshoz vezet. :)
Napi kétszeri melegítés utáni torna és masszázs Gazdiék által, heti két alkalommal jön hozzánk fizioterapeuta szintén tornáztatni és masszírozni, valamint heti kétszer járunk uszodába és egyszer egyszer még vízalatti futópadot is igénybe veszünk. Ez a fizioterápiás repertoár, ami elengedhetetlen a 100%-os eredményhez.

Ma első alkalommal voltunk úszni Veresegyházon az ország -tudomásunk szerint- egyetlen termál vízzel töltött, télen-nyáron használható, kutyák számára kialakított medencéjében.
 http://www.kutyauszi.hu/kutyauszoda.html
Fél órát úsztam intenzíven. Eleinte nem, illetve csak nagyon keveset használtam a műtött lábam, de egyre inkább belejöttem és a foglalkozás végére már igazán jól mozgattam mindenem. :)
Természetesen ez a félóra igazi paradicsom volt számomra!!! :) Játékok, víz és apport - kell ennél több?! ;)

Mikor hazajöttünk, estig aludtam, úgy elfáradtam. Majd lementünk sétálni Gazdiékkal és már látszott is a két nap masszázs és úszás-kombo eredménye.
A lábamat többször, bátrabban és intenzívebben merem használni, valamint az érzékenység is elmúlt, ami műtét után 1 hónappal igazi örömhír, ráadásul mindezt csakis olyan eszközökkel értük el, ami igazán kellemes számomra és szívesen viselem. :)