2012. december 18., kedd

Állapotjelentés!!

Először is köszönjük szépen mindenkinek, akik elküldték Nekünk jókívánságaikat! :)
Már több, mint egy nap eltelt a műtét óta. Az első éjszaka nagyon nehéz volt, mikor is ment ki a szervezetemből a műtét közben és után adott nyugtató és fájdalomcsillapító hatása. Sokat nyöszörögtem és kínlódtam, mert nagy fájdalmaim voltak. Kaptam nem túl erős fájdalomcsillapítót, az pár órára nyugodt alvást biztosított...és nagyon finom falatokat is, hogy addig is tereljék a figyelmem...Gazdiékkal egy szobában alszok, természetesen.
Sokat ébren voltak Velem tegnap este, simogattak, nyugtatgattak, ami rendkívül jól esett, hisz utána mindig tudtam aludni kicsit.
Ma reggel már jobban voltam, igaz a fájdalom még mindig nagy, de már kaphattam erősebb fájdalomcsillapító szirupot (dupla adagot) és elkezdtem szedni az antibiotikumot.
Valamint, ami a legeslegjobb az pedig, hogy reggel már lementünk sétálni Gazdiékkal. :) Illetve a mai nap folyamán többször is. Estére sikerült a kaka-pisi pózt is megtalálnom, így az ürítés is megy már, aminek nagyon tudunk örülni, hisz műtét óra, ma reggel pisiltem csak és estére tudtam kakálni. 
Sétálni három lábon tudok, sőt néha terhelném is a műtött lábimat, néha már ráállok kicsit. :)
Három lábon egyébként egészen jól közlekedek, még nem túl gyorsan, de szaladni is tudok. 
A friss levegő roppant jót tett, azóta vidámabb vagyok és a közérzetem is jobb. A téren legeltem és még botot is rágtam, sőt, vittem Gazdinak, hogy szeretném, ha eldobná. :D Ekkor Gazdi kinevetett és persze nem dobta el Nekem, de én rágtam tovább, legalább ez az élvezetem meg volt. :)

A sebemen még ott a ragasztó, de már kezd leválni, így Gazdi bekukucskált alá...szépnek mondható, esztétikus a 10-15 cm-es vágás, ha újra kinő a szőr rajta, nem is fog látszani.
Január első hetében kezdhetjük a fizioterápiát, hogy minél hamarabb használjam természetes pályáján mozgatva a lábam.
Napról napra erősödöm, s az állapotom javul! :)