2012. október 5., péntek

Postán gyakoroltunk

Gazdi Engem is elvitt, hisz remek hely a helyben maradás gyakorlására.
Az előtérben lefektetett, aztán odament az ablakhoz, feladni egy levelet. Igen ám, de mellettem kígyózott egy hosszú kétlábú sor, így kísértés is volt, nem kicsi, ráadásul sokszor eltakarták előlem Gazdit ez meg főleg nehezítette a feladatot.
Az ügyintéző nem volt a helyén, így még várnia kellett, nem ment simán a dolog. Én egy darabig nagyon szépen, földre tett pofival vártam Gazdira, ám egyszer csak érdekes illatot éreztem és gondoltam odamegyek, megvizsgálom mi lehet az. 
Ezt nem kellett volna...ám Gazdi résen volt, mint mindig és egyből korrigálta a helyzetet, visszafektetett. Innentől kb. még 10 percet kellett várakoznom, szintén emberek lába mellett, de szuperül vettem az akadályt, már nem álltam fel.

Gazdi már tapasztalta, hogy nagyon kíváncsi természetem van és pár engedetlenség ebből adódott korábban is és lásd most is, de úgy véli, hogy ezen könnyen lehet javítani, ez is csak gyakorlás, és idő kérdése, no és persze a jutalomfalaté. :))

Ám ez már nagyon jó, hogy inkább a kíváncsiság vezérelt, mint a figyelemfelkeltés.