2012. október 9., kedd

I. gyakorlás a csoporttal

Tegnap délelőtt elutaztunk Gazdival Egerbe, hogy gyakorolhassunk a II. vizsgánkra.

A gyerekek nagyon kedvesen fogadtak minket és örültek, hogy új kutyussal dolgozhatnak. :)
Én is boldog voltam, hamar összebarátkoztam velük, majd Sonja nyakába ugrottam, mert utoljára az I. vizsgán találkoztunk.
 
Aztán elkezdtük a feladatokat.

1. Gyerekek köszöntése egyenként
2. Akadálypálya
3. Mit csinál a két kezem? -gyermekdal
4. Utánozd a kutyust!
5. Apport


Összességében elmondhatjuk, hogy első alkalomhoz képest ügyesen mentek a feladatok és kifejezetten jól viseltem a gyerekek hangoskodását, ami nagyon fontos.


Ilyen helyzetben - zárt térben nem egészséges gyerekekkel -  nem voltam még, ám nem okozott nehézséget megszokni őket, sőt, kerestem a társaságukat.


Csiszolásra váró mozdulataim és szokásaim vannak, ezeket fogjuk a jövőben fejleszteni és gyakorolni, hogy valóban jól bánjak a gyerekekkel, illetve ne legyen kérdéses a II. vizsga sem. :)