2012. július 7., szombat

Költözés miatt elmaradtunk

Bizony ám! Július 1- jétől Budapesten lakunk.
Új élet, új város, új környék, új lakás, új kutyák...új képzés.

Ezúton is elnézést kérünk mindenkitől, hogy majd' egy hétig nem jelentkeztünk, de nagyon elfoglaltak voltunk Gazdiékkal és még internet sem volt.

Először is a költözésről...
Napokkal előtte csak a nagy, holmikkal teli dobozokat és zsákokat láttam a lakásban. Ebből gondoltam Én már, hogy nem jelenthet jót és valami készülődik. Be is igazolódott, hisz egyszer csak nagy fennforgás volt, mindenki pakolászott, jöttek mentek a zsákok, majd útnak indultunk ebben a nagy kánikulában.
Egy ismeretlen autóval utaztunk, ám Én az egész utat szinte végig aludtam, így ez sem zavart.

Amikor megérkeztünk csak néztem nagyokat, hogy mégis hol lehetünk...ekkor Gazdi elmondta, hogy ez az új otthonunk és most már csak ritkán fogunk vissza menni Egerbe és akkor is csak kis időre. 
Igazából nem tudtam még hová tenni a dolgot, hisz nem költöztem még ilyen messze a lakástól, ahol felnőttem. Aznap még pakolászás volt, nem is mentünk már sehová.

Másnap reggel neki indultunk Gazdival sétálni egyet. 
A környék és a sok új szag eléggé megijesztettek, ám érdekes is volt egyben új környékre érkezni.
Egy vigaszom és támpontom volt, az pedig Gazdi.
Tettünk egy kört a házak között, illetve az előttünk lévő naaagy és zöld téren, majd jöttünk is vissza a lakásba, ahol szintén nem találtam a helyem még aznap és pár nap elteltével sem.
Nehéz volt kitalálni, hová is feküdjek, hisz átláthatatlan volt az egész lakás. Nagyobb is talán, annál, ahol eddig laktunk, több helység van és a bútorokon nem a Mi szagunkat éreztem.

A napokban...
No, most már örömmel mondhatom, itt lakunk egy hete és elég jól kezdem megszokni a környéket is és a lakást is. Van helyem! :)) Kialakult már hol eszek, iszok és pihenek ebben a hőségben.
A környéket is már egészen jól bejártuk Gazdival még a nagy meleg ellenére is, hiszen szükségét látta, hogy kiismerjük magunkat az új lakhelyünkön. :)
Ez az Én dolgomat is megkönnyítette, hisz már jóval bátrabban sétálgatok és játszadozok a téren, illetve más kutyák jelenléte sem zavar.
Előnyöm, hogy könnyen ismerkedek, bátor vagyok más kutyákkal szemben és egyáltalán nem zavar, ha játék közben ismerkednének, merthogy volt már ilyen jócskán... :)

Alapvetően, szinte csak barátságos ebekkel találkoztunk eddig. Jóó, persze a kis méregzsákok sehol sem azok, de azért tőlük már az is jó, ha nem akarnak megenni egyből. :D
A kétlábúak pedig igazán kedvesek és állatbarátok, nem féltik a kicsinyeiket Tőlem, aminek roppant örülünk Gazdival. :)

Reméljük, mindhárman hamar megbarátkozunk a Nagyvárossal és talán még jobban is fogjuk magunkat érezni, mint eddig bárhol. :)