2012. június 21., csütörtök

IV. képzés

Tegnap volt a Dobó téren! :)
A helyszín nem is lehetett volna jobb, hisz a galambokkal, járókelőkkel és gyakorlási színterekkel teli tér nem csak gyönyörű, de ideális hely inger gazdag környezetben való képzéshez.


Résztvevők: Én, Gazdi, Éva és Sonja









Feladatok
páros gyakorlás: lábkövetés irányváltásokkal, lábnál ültetés-fektetés parancs, helyben maradás, behívás;
egyéni gyakorlás: kulcs apport, dummy apport, tárgy kézbe adása, más személlyel séta, Gazdi távolléte;

A páros feladatokból rengeteget tanultunk. Évi nagyszerűen elmondta és megmutatta, hogy mit hogyan csináljuk a jövőben és rávezette Gazdit a helyes vezényszavak használatára is. 
Például: a "Marad!" vezényszót csak akkor szabad használni, ha utána nem történik behívás!
Párban még nem gyakoroltunk és az is újdonság volt, hogy másik négylábú társammal együtt végezzünk feladatokat.
Volt, hogy a helyben maradásom eleinte nem sikerült, de aztán egész ügyesen belejöttem. A többi feladattal különösebben nem volt gond, Éva szerint ügyes vagyok Én! :))

Sokat kell még gyakorolnunk, hogy megbízható tudásom legyen, de egyre biztosabb, hogy meg lesz a vizsga! :)

Gazdi szerint idáig ez volt a legjobb és legeredményesebb képzés, mert már mikor hazajöttünk, észrevehető volt az eredmény. Ő is fejlődött ismét, tanult új vezényszavakat, praktikákat, könnyebben irányít és korrigál. 
Ennek Én természetesen csak örülök, hisz így valóban könnyebb a közös munka.

Sonjával nagyon jó együtt dolgozni! Ha kell, akkor egy komoly csaj és végrehajtja, amit kérnek tőle, ezáltal Én is tanulok, ám amikor szabad foglalkozás van, mindig vevő a játékra, amit pedig köztudottan imádok! :))