2012. június 18., hétfő

Bazi meleg hétvége

Országszerte nagyon meleg volt, így Gazdiék úgy döntöttek, hogy nem nagyon fogják erőltetni, hogy Én is menjek velük mindenhová, így péntek délután például csak ketten mentek el vacsorázni egy étterembe és kicsit sétálni.
Nagyon szokatlan volt nekik, hogy nem voltam ott, de a fenti okok miatt talán tényleg jobb is volt így.

Szombaton szintén kettesben, vásárolni voltak élelmet és ruhákat, hisz már készülődnek a nyaralásra. Az egész napjuk megint csak eltelt gyorsan.

Vasárnap már a kirándulásé volt a főszerep és már Én is velük tarthattam.
Először is elmentünk Felsőtárkányba. Itt fagyiztunk, majd kicsit kószáltunk az erdőben. Találkoztunk egy kis Yorkival is, aki a hegyen lévő szállodában lakott. Megismerkedtem vele, de nem tartott velünk a továbbiakban. 
Gondoltuk, körbe sétáljuk még a tavat is, hisz régebben fürödtem benne sokat. Amint beléptünk a tó körüli parkocskába, egy tábla fogadott minket:
"Kutyát az egész tó területére bevinni tilos!" felirattal.

Gazdi teljesen felháborodott ezen, de sajnos nem tudott mit tenni, szomorúan tovább álltunk.

Ehelyett kitaláltunk egy még jobb helyet, Gazdiék kedvenc településére látogattunk el, Bélapátfalvára.
Itt a táj lenyűgöző és fantasztikus a levegő. Minden feszültség elszállt Gazdiból, mikor új uticélunkhoz közeledtünk. :)
Vettünk jó hideg üdítőt, sajtburgert és csak lógattuk a lábunkat a gyönyörű, sziklás hegységgel és csupa zöld erdővel körülvett Lak-völgyi tó partján. :) 
A vízbe nem mehettem bele még a nagy meleg ellenére sem -hisz pénteken véradó család barát nap lesz Egerben, amire Mi is hivatalosak vagyunk- de voltak akik igen, kétlábúak is, kutyatársak is.

Sokat szaladgáltam, szimatolgattam, játszottam és modellt is álltam Gazdiéknak, jah és szöcskét is találtam, amit aztán Zuzunak hazahoztunk. :))