2012. május 2., szerda

Második, harmadik nap...

2. ...lustálkodással/pihenéssel telt, Gazdinak még takarítással és főzéssel is. :P

3. Nap pedig újra kimozdultunk otthonról.
Ugyan oda, ahová első nap is Síkfőkútra mentünk, de most nem túrázni, hanem csak kifeküdni egy nagyon szééép, zöld gyepre egy csónakázó tó mellé, valamint labdázni.
Természetes Engem csak az utóbbival lehet 100%-ig lekötni és kifárasztani. Ez sikerült is teljes mértékben, hisz a park egy domboldalon van és Én azon ingáztam fel és le. A nyelvem kb. a bokáim ért a nagy melegben a sok szaladgálás után, olyannyira, hogy Gazdiék kényszerpihenőre fogtak.
Ám volt olyan is, hogy már egyszerűen nem mentem oda hozzájuk labdával a számban, hanem az árnyékba húzódtam és lihegtem, ahogyan csak bírtam. :P

Szuper volt mindenkinek ez a kikapcsolódás, Gazdiék barnultak, Én pedig finom (mert hogy legeltem is), puha füvön lehettem.