2012. május 14., hétfő

Májusi látogatás Debiben...

Szombaton érkeztünk Debrecenbe. Gazdi szülei nagyon örültek nekem, hisz már epekedve vártak minket. :)
Mátyással
Bemutatóztam nekik kicsit, majd megkaptam a jól megérdemelt ajándékaimat :D
Kaptam gumi karikát, labdát, vödröt ééés egy új, nagy, széles fémtálat is. :) Ez lesz az ivós edényem, hogy ne fröcsköljem ki annyira a vizet ivás közben, jövőhónapban pedig a diszplázia szűrés mellett kapok még egy másik nagy tálat is az eleségnek. 
Gazdi mamájával
Természetesen finom falatokat is kaptam Gazdi anyukájától és Mamájától, ráadásul light tápot, Kriszta javaslatára és juti falatokat is. 
Gergővel játszottam sokat megint és örültem, hogy láttam minden kedves családtagot. :)



Igazából még többet is...hisz Gazdi kb. 1 hónapja vásárolt egy viziagámát, amit csak most láthatott, mert nem tudta elhozni ezidáig Egerbe. Így vasárnap már vele jöttünk haza. 
Ő az új "családtag", Zuzu (ez a becses neve), aki a hűtő tetején lakik egy terráriumban. 
Még csak 5 hónapos és nem tudni, hogy hím vagy nőstény e, ezért kapott unisex nevet. Tücsköt és lárvákat eszik, ráadásul imádja a meleget.
Azt mondta Gazdi, hogy ne izguljak, vele nem kell annyit foglalkozni, így semmi okom rá, hogy esetleg féltékeny legyek. :P 
Néha kiveszi majd a kis otthonából, hisz a viziagáma igényli a foglalkozást, cirógatást és az ember társaságát.

Bevallom első nap kicsit mégis háttérben éreztem magam, mert Gazdi élvezte, hogy csipeszről etetheti Zuzut és többet időzött vele, mint ahogyan Én vártam, ám aztán kiengesztelt azzal, hogy bemehettem a szobába és melléfeküdhettem.   
Kárpótolva vagyok. :)