2012. május 30., szerda

Mai délelőtt

Gazdival elsétáltunk a futtatóra, ahol ott volt gyönyörű játszótársam, Flory az ónémet juhász kutyus. :)
 

Régóta ismerjük egymást, nagy ritkán szoktunk is találkozni, ekkor futkározunk, labdázunk. :) Így volt ez ma délelőtt is, sőt még Benji (pincsi+mopsz keverék lehet) is csatlakozott hozzánk. Ő ugyan nem labdázott és nem is szaladgált túl sokat, csak el volt magának, mint a befőtt. Néha kért egy kis sajtot a Gazdijától, mert azt nagyon szereti, majd ismét ment szimatolgatni. :P
Ezután Gazdival haza érve a lépcsőház ajtajában találkoztunk a szomszéddal, akivel sokat beszélgettünk, majd jöttek még mások is, de egy kedves hangú, kicsit idősebb kétlábúnak különösen megtetszettem és kaptam tőle finomságot. Kicsit fura, de nagyon édes íze volt és igazából ízlett is. Mint kiderült, sárgabarackot kaptam. :)
Szeretem azt a nénit! :)
A lakásba érve pedig egyenesen a vizes tál felé vettem az irányt, ittam, aztán nyomban el is aludtam a helyemen. :)





Flory