2011. november 7., hétfő

Születésnapom!

Október 28- án 1 éves lettem!
Ekkoriban nem volt internetünk, ezért történt, hogy nem tudtam veletek megosztani e csodás napot!

2010. október 28- án születtem Tiszafüreden. Anyukám csodásan nevelt Engem és még 3 testvéremet.
1,5 hónaposak voltunk, mikor egy nap, látogató érkezett. Magas, mély hangú kétlábú volt.
Anyukám Gazdija beszélgetett vele és egyszer csak a hölgy, e titokzatos ember kezébe adott.
Megvoltam szeppenve, hisz ismerős illatot nem éreztem, az idegen kezében. Simogatása viszont megnyugtató volt és keze, biztonságot árasztott.
További beszélgetés közben, egyre csak távolodtunk anyukámtól és testvéreimtől, majd egy meleg, de hangos valamibe érkeztünk. Innentől kezdve nem sokra emlékszem, mert elaludtam.
Pár óra múlva nyílt az ajtó és kiszálltunk. Újra hideg lett, de bebugyolált a kedves ember egy pulóverbe és a karjába vett. Elindultunk valahová.
Beléptünk egy meleg helység ajtaján és egy újabb személlyel találkoztam. Egy vékonyabb hangú lány volt az.
Csak néztem őt és ő engem. Fura hangokat adott ki, igazából nem tudtam, hogy örül nekem vagy sem. Alig tudott megszólalni és csak azt hajtogatta, hogy: "Milyen kicsi!" :D Aztán ő vett az ölébe és csak simogatott, mosolygott és ettől a perctől kezdve óvott mindentől.
A mély hangú illető, ApaGAzdi volt és a vékony hangú lány, pedig nem más, mint Gazdi.
Így emlékszem vissza érkezésem napjára.
Első este már kinn aludtam a későbbi helyemen és nem sírtam ám anyukám után. Jó kutya voltam már akkor is :) A többit pedig már tudjátok :))

1,5 hónapos voltam és 4 kg. Ma pedig immáron 1 éves és 29 kg vagyok.

Gazdival nagyon megszerettük egymást. Igaz voltak kellemetlen élmények is, hisz elég nehezen tanultam meg a szobatisztaságot és volt, hogy megrágtam 1 cipőt, Arnolddal leszedtük a tapétát és volt, hogy bizony fürdés után belehemperegtem a sárba... :D
Mindezekre most már csak mosolyogva gondol vissza Gazdi is és Én is.
Ugyanakkor sok boldogságot, vidám pillanatot éltünk át és mindig ez a lényeg.
Szebbé tettük egymás életét és még szintén rengeteg élmény vár Ránk! :)