2011. november 13., vasárnap

Kalandoztunk

Gazdival ismét bolyongtunk az erdőben egy kicsikét. Gondolta, hogy ne legyen olyan megszokott...térjünk le az útról és kalandozzunk. Számunkra már meredek hegyoldalon csúsztunk le, szó szerint a hátsónkon :D 
Ekkor megérkeztünk a patakhoz. Abban pancsiztam egy csöppet, ám tényleg nem sokat, mert elég hideg már a vize. Gazdi addig fotózott...
Nah, tovább álltunk. Egyszer csak, a patak menti út véget ért. No, akkor ahol lejöttünk, menjünk is fel, gondoltuk. Úgy is lett. Nekem különösebben nem okozott nehézséget visszajutni, ám Gazdinak igen csak csúszott a cipője és volt, hogy utánam szólt, ekkor Én visszaszaladtam hozzá, nyüszögtem neki, majd belémkapaszkodott és felhúztam :)) Igazi mentőakció volt ez számunkra :) 

Meg is dicsért, hogy mennyire ügyes vagyok és jó, hogy így ragaszkodok hozzá!

Megérkeztem segítségnek.
The Queen