2011. október 17., hétfő

Elméletileg felnőtté váltam.

Nos, elérkezett a Nagy Nap, 15- én megkezdődött az első tüzelési időszakom. Most már beléptem a felnőttek világába, szervezetem jelzésére. Gazdi szerint ettől függetlenül Én mindig kölyök maradok, az ő Drágasága, akit 1,5 hónapos korában tarthatott először karjaiban :)

Előző bejegyzésünkkel kapcsolatban pedig Gazdi kedves ismerőse, -Milka és Marcipán Gazdija- Lilla, aki már oly sok Velem kapcsolatos nevelésben, praktikában segített már, összeszedett sok sok információt az ivartalanítás témáról is, amit leírt Gazdinak.
Ennek hatására és jó alapos átgondolás után megszületett a döntés: ivartalanítás lesz!

Ezúton is szeretnénk megköszönni a jó tanácsokat Lillának! Ő volt az egyetlen, aki reagált Gazdi nagy dilemmájára, amit igazából nem is bán, hisz az Ő szavára ad, kutya témában a legtöbbet :)
A műtétre tüzelésem után kerül sor, természetesen a konkrét időpontot megosztjuk majd Veletek.