2011. október 2., vasárnap

Elköltöztünk.

Gazdi és Én különköltöztünk kicsit több, mint egy hete apaGazditól.
Gazdi döntése volt ez, Nekem annyit mondott, hogy apaGazdival jól kijöttek ugyan, de alig volt közös érdeklődésük, úgy érezte, hogy eléggé különbözőek egymástól. Nagyon sajnálja, ami történt és szívből szereti apaGazdit, mint kétlábút, de mindkettőjüknek jobb így. Idővel mindenki rá fog erre jönni.

Most kettesben lakunk Gazdival. ApaGazdi nagyon hiányzott eleinte, napokig vártam, hogy hazajöjjön, bíztam benne, hogy akárhol is vagyunk, megtalál majd minket...nem így lett. 
Gazdi nagyon erős ember, mindent megtett és mai napig tesz azért, hogy a kedvemben járjon és kicsit se érezzem a hiányt.
Mára azt hiszem mindketten megszoktuk Gazdival az új életünket, hogy egymásra vagyunk utalva. Ám ezt nem szomorúnak éljük meg, hanem inkább most nyílt ki előttünk a világ. 
A kapcsolatunk sokkal szorosabb és mélyebb lett. Sokat vagyunk együtt, járjuk a természetet és játszunk nagyokat. :) Az alvás is már úgy történik, hogy Gazdi az ágyon, Én pedig mellette a földön. Kimondottan élvezzük, hogy egymás mellett lehetünk és hallhatjuk egymás szuszogását. 
Hmmm...emlékszem, az első esténket együtt töltöttük a földön, igazi összebújós alvás volt :)
A ház zajaira sokszor felvakkantottam, de már azokat is kezdem megszokni. Még néha előfordul egy-két puffogás, de semmi több.
Szerencsére a barátokhoz közel maradtunk, így velük is szinte nap, mint nap találkozunk ugyan úgy mint, eddig.
ApaGazdihoz elmentünk nemrég, hallottam, hogy Gazdi kérdezte tőle, hogy akar e engem látni, ő pedig azt mondta, hogy nem. Mondanom sem kell, nagyon szomorúak voltunk mind a ketten, hisz mikor még együtt volt a család, akkor Én voltam mindenki szeme fénye, most meg...apaGazdi látni sem akar.
Gazdi vigasztalt, mondta, hogy ne vegyem magamra, mert ez neki szól, nem Nekem. 

Azt is mondta, hogy ő mindig Velem lesz, soha nem fog elhagyni, történjen bármi az életben.
Hiszek neki, mert tudom, hogy most is nehezen élünk, van hogy csak csupasz kenyér jut, de mégis vele lehetek és Nekem ez mindennél többet jelent és tudom, hogy neki is :)