2011. október 7., péntek

Család, meglepetés :)

Gazdi anyukája, testvére és leendő sógornője látogatást tettek nálunk. Nagyon örültem nekik, ezt mondanom sem kell !! :)) Sokáig le sem lehetett lőni, annyira izgatott voltam, hogy vééégre ismerősöket láthatok, hallhatok. Morogtam, kedvenc játékommal a számban és köröztem körülöttük, majd fel borítottam mindenkit :P
Hoztak minden földi jót Nekem is és Gazdinak is :) 
Száraz eledeltől kezdve, konzervet, jutalomfalatokat...hmmm mindent, amit csak szeretek.
Egy jó időre el vagyok látva élelemmel, amit természetesen Gazdi jól be fog nekem osztani :)
Elmentünk egy nagyot sétálni együtt, vásároltunk is még pár dolgot és ettünk sütiket. Sajnos hamar elrepült az idő és búcsúzásra került a sor. Én itthon maradtam, Gazdiék pedig kimentek a lovakhoz.
Ott nagy meglepetésben volt részük, ugyanis Arnolddal találkozhattak :) Hanguk hallatára előjött! Követte őket egészen a lovak birodalmába. Nagyon örült neki mindenki, hiszen rég látták már barátomat.
Gazdi anyukája el sem akarta hinni az egész találkozást, mondta is, hogy fura, mert még vagy 3 hete ott aludt Arnold az ágyukban, most meg...a fákon és kertekben mászkál :)) Fel is vette az ölébe és jól megszeretgette. Arnold dorombolt, hízelgett és el sem akart szakadni tőlük, Gazdi elmesélése szerint.
Ám Arnold szeme sarkában volt egy kullancs. Azt sikeresen eltávolították, így teljes volt az öröm :)

A család ezután ment haza sajnos, Gazdi pedig még ott maradt etetni.

Reméljük, hogy legközelebb is eljön Gazdi anyukája, testvére és sóginője, igazán jó volt őket látni! :)