2011. szeptember 26., hétfő

Hétvégi pesztra

Hétvégén (szombat, vasárnap) Gazdi búvártanfolyamon volt, ahová sajnos nem kísérhettem el.
Ám így sem szomorkodtam, hisz Anett felajánlotta, hogy ő nagyon szívesen vigyázna Rám, hiszen Luival úgyis imádjuk egymást.
Gazdi jónak találta az ötletet, ám voltak kétségei is, mivel idegen helyen még nem voltam nélküle tartalmasabb ideig, ám gondolta, hogy Luival tényleg jól elleszünk. Nos, így is lett. :)
Szombaton korán reggel, már náluk voltunk. Gazdiék megbeszélték, amit kellett, majd búcsúzott Tőlem és már ment is. 
Anett még visszafeküdt kicsit aludni, hisz tényleg korán volt még és megkért minket, hogy tegyük mi is ezt.
Mi pedig annyira szófogadóak voltunk, hogy minden hezitálás nélkül Lui felugrott az ágyra Gazdijához, Én pedig az ágy mellett szunyókáltam.
Majd mikor eljött a séta ideje, felkerekedtünk és egymás mellett, pórázon gyönyörűen haladtunk, mikor lehetett példamutatóan játszottunk, botot rágicsáltunk. Lakásban is szépen viselkedtünk.
Így telt el a két nap. 
Vasárnap este Gazdi jött is értem, ahogy megígérte. Nagyon örültünk egymásnak. :)
Egy kis szeretgetés után, Anett mesélni is kezdett Gazdinak, hogy semmi gond nem volt Velem. Igazán jól nevelt és okos, ügyes kutya vagyok. Gazdi nagyon büszke volt Rám és örült neki, hogy minden rendben volt :)

Anett mondta, hogy legközelebb is nagyon szívesen vigyáz Rám,  ha Gazdinak elfoglaltsága akadna. :)
Én pedig szívesen megyek is hozzájuk! :)