2011. szeptember 30., péntek

Esti városnézés

Gazdi ma egész nap nagyon elfoglalt volt. Ám estefelé épp a városban akadt dolga és örömmel közölte, hogy mehetek vele. Oly régen voltunk már sok ember között, betondzsungelben, hogy kíváncsi is voltam, hogyan zajlik az éjszakai élet.
Nos jó hosszú sétára sikeredett. Gazdi miután elintézte a dolgát, úgy döntött, hogy a jó időre való tekintettel nézzük meg a nevezetességeket.
Voltunk a Dobó téren, a Bazilikánál, a Főiskolánál, a sétáló utcán és láttuk a várat is. Este különösen szépek a kivilágított épületek.
Már nem vagyok annyira kíváncsi a járókelőkre, mint kisebb koromban, ám még azért néha előfordul, hogy egy egy kétlábúval barátkoznék. Alapvetően Gazdi szerint nagyon ügyesen közlekedek sok ember között is és ennek felettébb örül. A sétát élveztem, szeretem a nyüzsgést.
Kárpótlás ez a délutáni gaztettemért, hisz felborítottam egy nagy cserépben lévő Yukka pálmát, aminek a földje szépen elterült a padlószőnyegen és még a leveleit is megcsócsáltam...
Újdonság még nekem, hogy virággal élek, így jó hecc volt megkóstolni és kipróbálni, hogy mit is lehet vele kezdeni.
Gazdi nem haragudott túlságosan és a fegyelmezett városi viselkedésemmel pedig le is kenyereztem, ahogy kell. :)