2011. augusztus 4., csütörtök

Maraton Zsömlével

Tegnap délután átmentünk Zsömléékhez.
Nagyon vártak már minket, hisz régóta egyeztetjük, ki mikor ér rá. Most eljött végre a nagy nap :)

Zsömléék családi házban laknak, van egy kis kertjük is. Nagy része le van térkövezve, a két széle, pedig füves.
A ház mögött van egy szép rét, oda is kimentünk rohangálni, apportozni. Vittem a frizbimet is. Zsömlét nem nagyon érdekelte a játék, inkább csak az, hogy még nem játszott senki az övéivel és ez szokatlan volt neki, néha megmorgott ezért, de ennyi volt. Nem bánta, ha játszok a dolgaival.
Sokat kergetőztünk az udvaron, a réten is és még felfújható medencét is elővarázsolt nekünk Zsömle Gazdija, Szilvi. Ő végig nagyon kedves volt hozzám és sokat nevetett Gazdival rajtunk. :)
Pancsoltunk, apportoztunk medencéből ki és be...szerencsére jó idő volt ránk, minden klappolt :)
Zsömlének sok játéka van, mindig volt mivel elfoglalni magunkat. Amikor meg már órák óta pörögtem a maximumon, akkor már kényszerpihenőket kellett beiktatni, mikor is Gazdiék elraktak előlem minden játékot és próbáltak nyugtatni, hogy pihenjek egy kicsit. Nehéz volt, de egy fél órát tudtam mégis éberen aludni, majd odamentem Zsömléhez és kiprovokáltam tőle a játékot egy kis pofacsipkedéssel és fülhúzogatással :))
Találkoztam Szilviék nyuszijával is. Megszaglásztam, tudomásul vettem és kerestem tovább a játékom, Zsömle még meg is nyalogatta őt.
Végül Szilvi apukája is játszott velem, nagyon vicces volt, ahogy különféle hangokat adott ki és élvezte, ahogyan bepörgök rájuk és ugatok :)) Aztán eldobta a botot, amit persze vissza vittem neki mindig :) Jó barátságot kötöttünk. Azt hiszem megkedvelt engem.

Fél 12-től kb. 17:00-ig voltunk Zsömiéknél, addig végig játék és jókedv kísért minket :)
Hazafelé persze már húzni kellett, annyira elfáradtam, sőt, a mai napot is végig aludtam...


Megbeszéltük, hogy minél hamarabb újra elmegyünk hozzájuk, akkor már a szőlősbe is kisétálunk.