2011. augusztus 15., hétfő

Ennyi volt, kész. Egy tapottat sem tovább :D

Ma este Daisy labdájával játszottam. Gazdi csak dobálta és dobálta nekem, persze az Én kérésemre (ugatásomra, bár ugatni alig hagyott, olyan hamar eldobta mindig...). Daisy nem foglalkozott most a játékkal, ő inkább almázott. Termi pedig szokás szerint, csak hallgatta a szót, meg sem moccant :)
A mulatság végére úúúgy, de úúúgy elfáradtam, hogy lefeküdtem a fűbe és nem voltam hajlandó menni hazafelé...kb. 10 perc után szedtem össze magam annyira, hogy elkezdtem vánszorogni Gazdi után, majd így slattyogtunk szépen haza. Persze volt, hogy Gazdi kicsit gyorsabb tempóra kapcsolt, ekkor -most én ;) -rántottam a pórázon, hogy lassabban :D
A fagyi visszanyalt :D
Mondanom sem kell, hogy pár óra lihegés után, mint akit fejbe vágtak, úgy fogok aludni reggelig :))