2011. július 19., kedd

Megérkeztünk.

Közel két hétig nem volt bejegyzésünk, nem is voltunk itthon, ugyanis NYARALTUNK !! :)
Sajnos Gazdiéktól külön telt ez a pár nap, de mindenki nagyon jó helyen volt.

Kezdeti nehézségek adódtak indulásunk előtti napon. 
Bágyadt voltam már korán reggel, nem akartam lemenni, állandóan csak feküdtem volna és még reszkettem is. Persze erre Gazdi azonnal felfigyelt és rohant velem az orvoshoz. A doki nagyon aranyos volt most is, mint mindig. Mosolygott rám, megnyomogatta a hasimat és már meg is állapította a bajom és tolmácsolta Gazdiék felé, hogy ha beszélni tudnék, akkor a hasimra panaszkodnék, ugyanis be vannak gyulladva a beleim és lázam is van. Egyből kaptam 3 injekciót, ami nem fájt, csak kellemetlenül feszített. 
Aztán jött a találgatás, hogy mitől is lehet ez a problémám. Enni nem ettem olyasmit, amit nem kellett volna, előjel nem volt...és végül egy veszélyforrás maradt, a patak. A patakból szedhettem össze valami nyavalyát.
Így most már akármilyen meleg is van, nem mehetek a vízbe. Gazdi szigorúan be fogja tartani, hisz az én érdekem és ezt nekem is be kell látnom, így szót fogadok, természetesen.
Másnap reggelre már látványosan jobban voltam, de még pár napig diétáznom kellett.
Közben Gazdiék már elutaztak, én pedig a nagyszülőknél voltam elhelyezve, én náluk nyaraltam. 
Mindent megtettek azért, hogy jól érezzem magam és semmiben ne szenvedjek hiányt. 
Gazdiék hiányoztak, még ilyen sokáig nem is voltam tőlük távol, de minden napra jutott annyi programom, hogy nem is volt időm ezen szomorkodni.
Sok finomságot kaptam, még nasit is :D és nem is kétszer ettem, hanem háromszor naponta. Lássuk be meg is látszik rajtam, aminek Gazdi annyira nem örült, de már el is kezdte orvosolni a problémát nagy bánatomra persze, kevesebbet kapok enni. Kétszer és nincs nasi. Talán egyszer egyszer kaphatok kekszet vagy más finomságot, de maximum heti egy alkalommal.
Arnold másik nagyszülőnél nyaralt, illetve képzeljétek el, hogy ő még mindig nyaral. 
Ez úgy történt, hogy Gazdi anyukájánál van még egy cica, Mátyás. Mivel ő is kandúr és Arnold is, így eddig ha találkoztak, csak úgy, hogy Arnold még a szállító boxban volt, aztán pedig külön helységben. Most viszont Gazdi anyukája úgy gondolta, hogy ez a 10 nap elég hosszú lesz ahhoz, hogy összeismerkedjen a két dudás.
Mindenki nagy meglepetésére és örömére az első pofon után Arnold nem hagyta magát és felülkerekedett Mátyáson. Kiderült, hogy a fekete erősebb a csíkosnál :) és ezután a csíkos meghunyászkodott, majd mint a mesében, boldogan éltek tovább :)) Egész nap játszanak, együtt alszanak és tisztogatják egymást. 
Lehet, hogy apaGazdi allergiás a cicaszőrre, így megszületett a döntés, Arnold még marad egy hónapig Mátyással, hisz nagyon jól érzik együtt magukat, többet tudnak játszani, mint Velem Arnold és addig pedig kiderült, hogy apaGazdi tényleg Arnus szőrére allergiás vagy sem.
Természetesen hiányzik Arnold, de be kell látnunk, hogy most szükség van erre a kis időre.

Gazdiéknak is nagyon jól sikerült a nyaralás, rengeteg élménnyel és tapasztalattal gazdagodtak, épp úgy, ahogyan mi is.
Mától pedig ismét itthon (már aki :) ), ismét a barátokkal :)