2011. július 4., hétfő

még a vasárnapi almaszedés...

Gazdiékkal tegnap délután elmentünk sétálni. 
Közelünkben van a Bükk sétány. Biciklisek, gyerekek, görkorisok, futók és négylábúak kedvelt és gyakran használt területe/sétánya. Mellette a patak csordogál és vadalmák mosolyognak ránk a patak menti fákról.
Tegnap is így volt ez az almákkal és ráadásul már a földön is volt elég sok lepotyogva. Megálltunk hát szedni párat, gondoltam megkóstolom közben...hisz nekem természetesen mindent ki kell próbálni :D
Az íze nem tetszett, de kihívás volt őket jól megharapdálni. 
Aztán egyszer csak Gazdi pár férges almát bedobott a vízbe, én meg mint az őrült, utána :D Valamelyikért úszni kellett, de párat kisodort a partra a víz, így könnyedén visszavittem őket a fa mellé. Kb. egy óra hosszáig tartott ez a móka és bevallom nagyon élveztem. 
Csobbantam nagyokat, halásztam és még almát is harapdáltam. 
Ennél jobb program nem is kellett vasárnap késő délutánra.
Utána sétáltunk még egy kört, majd az irányt hazafelé vettük csurom vizesen. 

Otthon Gazdi megtörölgetett, megszárított hajszárítóval (amit imádok), Arnold szagmintát vett rólam, aztán mehettem az ágyikómba.
Fel sem keltem volna egészen reggelig, úgy kifáradtam, de még az esti séta nem maradhatott el. 
Késő este Gazdival lementünk még egy kicsit és jöttünk hamar fel, mert én is és már ő is fáradtak voltunk.