2011. július 29., péntek

Kivételes alkalom volt a mai...

...ugyanis ellátogattunk Gazdi iskolájába, az Eszterházy Károly Főiskolára. És nemcsak ám az udvaron voltunk, hanem az épületben meglátogattuk Gazdi néhány gyakorlaton résztvevő csoporttársát. Főleg egy lányhoz mentünk meglepetésként, Adriennhez, ugyanis tavasszal érkezik hozzájuk a labradorgólya :D Kiskutyájuk lesz. Így szerettem volna őt megismerni és bemutatkozni neki, hisz bizonyára aranyos és kedves, mert aki a labradorokat szereti, csakis ilyen ember lehet :)) 
Így is lett. Megleptük Adriennt és nagyon örült nekem. Hozott inni, simogatott és még kicsit nyalogathattam is :)
Sőt, azt mondta, hogy ha meglesz a pici kutyusuk, akkor elmehetek majd hozzájuk és játszhatok vele. Ennek igazán örülök és biztosan a kölyök is fog. Ráadásul jól nevelt vagyok, így rosszat tőlem nem fog látni, mert bizony ez is fontos. Mikor én voltam még kisebb, akkor volt, hogy hipphopp átvettem nem túl jó szokásokat más kutyáktól.
A suli után elmentünk a piacra. A főutcán sétáltunk végig és ismét sok emberrel találkoztam. Most nem voltam olyan izgága, mint a múltkor, szépen haladtam Gazdi mellett. 
A piacon csak a külső részen maradhattam Gazdival, a belső piactérre már nélkülem kellett mennie. Ám olyan helyre kötött ki, ahová bentről kilátott és még egy fiatal kofára is rábízott biztos, ami biztos alapon, így nyugodtabb szívvel ment egyedül vásárolni. Azonkívül tudta is, hogy melyik árushoz akar menni, így gyorsan jött is vissza hozzám. Még kívül nézelődtünk egy kicsit, vettünk szilvát, nektarint és sárgadinnyét, majd indultunk haza.

Ahol lakunk, onnantól a suli 1,9 km, majd az iskolától a piac 1,5 km és onnan haza megint csak kb. 1,6 km.



Akárhogy is nézem, ez kb. 5 km. Ebben szerepel egy jó nagy domb, hisz annak a tetején van a fősuli, fülledt meleg és visszafele még Gazdi cipekedett is. El is fáradtunk rendesen. 
Valószínűleg Én már horkolni fogok, mikor Gazdi megírja a mai délután eseményeit, aztán pedig megy ő is pihenni.

Este még lemegyünk egyszer, mikor már hűvösebb lesz és aztán lassan vége a mai napnak, amikor is 9 hónapos és 1 napos vagyok :)