2011. július 22., péntek

Elmúlt bohóc hónapok

Tegnap találkoztunk egy fiatal, 3 hónapos amerikai bulldog kutyussal. Mondanom sem kell, hogy éppen az "ugra-bugra" korban van, így nagyon sokat játszottunk. Volt ott birkózás, harapdálás, közös fa rágás, kergetőzés...
Gazdi végig minket nézett és amit fél füllel hallottam...a kutyus Gazdijával arról beszélgettek, hogy már milyen nagy vagyok, milyen fura, hogy ilyen gyorsan elteltek a bohóc hónapok és már nem én vagyok a legfiatalabb eb a téren.
Tény és való, hogy néha rendre utasítottam a kis, állandóan nyüzsgő, új barátnőmet, ami eddig sosem fordult velem elő, hisz mint mondtam, nálam fiatalabb kutyus a környéken, akivel találkoztam, nem volt.
Nekem tetszik, hogy már nem hagyom magam akárkinek harapdálni, rajtam ugrálni... most már megvédem magam ha kell.
28- án leszek 9 hónapos. Persze még a teljes komolyság messze van, amit sem Én, sem Gazdi nem bánunk, mert bizony sok vicces élményben volt eddig is részünk és legyen csak még ezután is :))
Igyekszünk feldobni a napjainkat újdonságokkal. Új játékokkal, új barátok szerzésével, új környék megismerésével és amíg ilyen kis kíváncsi vagyok és nyitott a világra, addig úgy gondolom, hogy nagyon szép napjaink lesznek még együtt Gazdival és a kor egyáltalán nem számít. :)