2011. június 22., szerda

Együtt !

Van, hogy együtt várjuk a jól megérdemelt reggelinket, vacsoránkat, van, hogy együtt alszunk és játszani is szoktunk együtt Arnolddal. 
Gyerekkori játékom "Nyuszusz", -akit még 2 hónapos koromban kaptam Gazdi szüleitől- még mindig a kedvenc rágicsám, ám inkább a "nyugicumim" :) Ha örülök, ha Gazdi leszid vagy erős izgalom ér, pl. jön hozzánk valaki...szóval majdnem mindig velem van és néha megengedem Arnoldnak, hogy ő is játsszon vele, persze csak a felügyeletem alatt. 
Igaz, "Nyuszusz" agya már kilóg és sok helyen lyukas és már olyan foltok is vannak rajta, amik nem jönnek ki mosással, de legalább tudom, hogy ezeket a sebeket nekem köszönheti, nem másnak, hisz én szeretetből szedtem szét :D
Viszont, ha legközelebb Debrecenben járunk, akkor elvisszük a játékszakértő varrónőnkhöz, aki újra nyulat farag "Nyuszuszból", ezzel is meghosszabbítva az életét és megkímélve engem az elvesztésétől. :)