2011. május 2., hétfő

Április 30.

Egerben a Dobó téren először rendezték meg a Kertészeti napokat. Mivel Gazdit érdeklik a növények és nem is igazán szoktunk sok ember közé menni, gondolta ez jó alkalom arra, hogy tegyünk együtt egy nagy sétát a városban.
Fagyiztunk és nézelődtünk sokat. Vettünk egy szép kaktuszt Gazdinak, előtte pedig 6. hónapfordulómra egy nyakörvet :) Az volt az ajándékom.

 Gazdival :)

kiderült szeretem a fagyit :)


új nyakörvem

Gazdi szerint ügyesebben mozgok nyakörvvel, mint hámmal, bár még kicsit szokatlan, de nekem is jobban tetszik. Igen, jól látszik, hogy szegecses :D ami persze nem illik hozzám, de aranyosan áll, így ezért esett erre a választás. Ez még viszont nem a végleges nyakörvem, mert csak pár hónapig lesz jó, viszont amit szerettünk volna, az még nagy.

A városban pedig, sok ember között jól viselkedtem, kullogtam Gazdi mellett és élveztem a gyerekek simogatását olykor olykor, így Gazdi megígérte, hogy máskor is elmegyünk ilyen rendezvényekre :)